15 שנה לאחר שהתגרשו, נזכרה אישה לדרוש מבעלה לשעבר חוב שלטענתה לא שילם. האישה החלה בהליכי הוצאה לפועל אך הבעל הכחיש את החוב ועבר בין שלוש ערכאות שיפוטיות עד שלבסוף דרישתה נדחתה.

כשהתגרשו בני הזוג ב-97' הם חתמו על הסכם גירושים ובו נקבעו מזונות לבתם המשותפת. בנוסף נקבע, כי אם לא יכסה את החוב שכבר נצבר עד לחתימת ההסכם, יצטרך האב לשלם לגרושתו סכום נוסף, חד פעמי, של 25 אלף דולר.

להפתעת הגרוש, האישה פתחה בהליכי הוצל"פ בנובמבר 2012 בטענה שלא קיבלה את הסכום. הגרוש טען בפני רשמת ההוצל"פ כי סכום זה היה בעצם חיוב חלופי, למקרה שלא ישלם את חוב המזונות, ולטענתו הוא שילם את כל חובותיו. בנוסף, ציין כי במהלך השנים פתחה נגדו אשתו לשעבר שלושה תיקי הוצל"פ שונים ומעולם לא הזכירה את החוב כביכול.

הרשמת נעתרה דווקא לבקשת האישה, שטענה שמדובר בסכום שנועד להסדיר מחלוקות רכושיות בינה לבין בעלה לשעבר. הגרוש ערער על ההחלטה בבית המשפט לענייני משפחה בת"א, וזה פסק לטובתו וקבע כי הסכום נקבע כחיוב חלופי למקרה שלא ישלם את חובותיו.

הגרושה התעקשה לערער על ההחלטה ופנתה לביהמ"ש המחוזי בת"א, אך ביהמ"ש החליט לדחות את בקשתה ובכך לשים קץ לסיפור שנגרר כבר מס' שנים.