אזרחית בשם הדס לוי קיבלה ביום אחד 7 מכתבי דרישת תשלום על חובות לחברת איקיוטק בגין שירותים שונים כגון שירותי תוכן, דייטינג, אודישנים וספורט. זאת למרות שהיא מעולם לא נרשמה לשירותים אלו, אף אחד מהטלפונים הרשומים במכתבים מעולם לא היה בבעלותה, ומאז שהתחתנה בשנת 84 היא בכלל לא נקראת הדס לוי.

בכל שבעת המכתבים הופיע אותו הנוסח, בו נטען כי היא נרשמה במאי 2010 לשירותי תוכן ומידע שונים, ואף ביקשה להיות מנוייה לשירותים אלה. במכתבים התריעו בה כי אם לא תשלם את החוב שצברה, יינקטו נגדה הליכים משפטיים.

stack of letters

ביחד עם בעלה, שלחה הדס מכתב למשרד עורכי-הדין המייצג את איקיוטק, ובו ציינה כי מעולם לא ביקשה להתחבר לשירותים הללו, מספרי הטלפון הרשומים לא מוכרים לה ומעולם לא היו בבעלותה, ומאז נישואיה לא חתמה או השתמשה בשם נעוריה.

באופן אירוני, לאחר שליחת המכתב, קיבלה הדס מכתב דרישת חוב שמיני עם חוב נוסף. בסופו של דבר, סך כל ה"חובות" לפי שמונת המכתבים עומד על סך של 4,300 שקלים.

לאחר בדיקת הטענות, חברת כ.ל.י תקשורת המייצגת את איקיוטק מסרה כי הם בדקו את המכתבים שנשלחו להדס ומסתבר שהם יועדו ללקוחות אחרות בשם הדס לוי, מערים שונות בארץ. הובטח שהטעות תתוקן והמכתבים יישלחו שנית לכתובות הנכונות.